Lite pyssel och vår...

Skönt att åter vara på benen, har legat nerbäddad ett par dagar med feber. I dag har jag oljat in mina trädgårdsmöbler med olja som blev över från båten, har hämtat hästskit hos grannen som jag ska ha i rabbatten och hoppas att det ska växa bättre än det hittills har gjort.

I går hörde jag göken för första gången i år och det tycker jag är ett riktigt tecken på att det snart är sommar, det är helt underbart.

Även katterna trivs ute i det härliga vårvädret. I dag tog våran katt SVULLO som är en riktig jägare  hem en råttta som var som en kattunge det är inte roligt, när råttorna är så stora brukar de attakera honom så han får gå undan, den andra katten SKALLEPER är inte någon bra jägare så han tar bara någon enstaka mus någon gång ibland. 


Kommentarer
Postat av: Bea

Hej! Jag börjar faktiskt sakna ditt bloggande.Kanske har du mycket att stå i just nu?

2010-05-27 @ 08:30:52
URL: http://handihafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0