Garninköp...

Åkte till stan idag för att hämta ut en grej till båten som varit på lagning, gick förbi garnaffären på ditvägen men på tillbakavägen måste jag slinka in för att kika om de hade några garner som jag ev. skulle behöva, mycket riktigt så hittade jag fyra nystan bommullsgarn som jag ev. kommer att virka något av framöver. Som sagt var tycker jag det är bra att ha lite garner hemma för bäst vad det är så kommer jag på något som jag vill göra och då har man alltid något nystan som passar.

Disktrasan är nu virkad och ska skickas till någon i detta avlånga land, jag är ju nämligen med i disktrasebytet, en rolig grej tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Bea

Gomorron. jag gick också med i disktrasebytet, faktiskt riktig rolig grej och roligt att sticka trasan. Visst är det konstigt att man alltid ska ha på lager. jag har både tyg och garn, det går inte att åka in till stan utan att besöka tyg- och garnbutiker. alltid kan det finnas något, omän man redan har massor.

2010-05-13 @ 07:50:00
URL: http://handihafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0