Cirkus Brazil Jack var i stan!

Hur kan man var så barnsligt förtjust i cirkus, jag fullkomligt älskar att gå på cirkus det är något alldeles speciellt med det. Jag min dotter och mitt barnbarn Agnes var på cirkus i Tosdags kväll, Agnes var helt uppslukad av cirkusen hon tyckte det var jätte roligt. Hon är snart fyra år och det måste man nog vara för att ha någon glädje av det. Det är tur att man har barnbarn så man får uppleva sådant här.
Nu ska jag se fram emot nästa roliga upplevelse, då ska vi nämligen resa till Åbo och besöka Muminlandet tillsammans med barn och barnbarn, det ska bli kul för Mumintrollen är så SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTA!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej! Det är en riktig upplevelse i Mumindalen, jag var dit då mina barn var småa, ni måste ju bara går på torget i Åbo, det är så mysigt och mycket att se i den staden faktiskt. Ha det riktigt trevligt och hoppas ni får fint väder....

2010-05-30 @ 19:56:43
URL: http://handihafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0