Lite extrajobb...

Nu håller jag på att riva upp en gammal oanvänd kofta som jag stickade för många år sedan, jag har aldrig använt den för den blev alldeles för stor. Det känns lite vemodigt att riva upp den eftersom det ligger så mycker arbete bakom den, koftan har varit ganska lång så det blir mycket garn av den, den är stickad i ett rent ullgarn men vilket märke på garn det är minns jag inte. Det är lite bökigt när man ska riva upp stickning med alla dessa trådar som är fästade och inte nog med det man måste ju blöta garnet efteråt eftersom det blir alldeles krulligt, ja lite extra jobb blir det i alla fall, men nu har jag ju ett riktigt garn som jag kan sticka något annat av troligtvis blir det nog en ny kofta men något mindre.

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0