Lite av varje

I helgen har jag ägnat mig åt lite av av varje. Har fått gamla stickor och virknålar av min mamma som jag har sorterat då hittade jag den här lustiga virknålen som är skruvad, varför kan man undra.



Mina yngsta flickor var hemma i helgen och dom gillar kakor, då blev det en plåt med bakade kärleksmums.



Har även hunnit med lite stickning, då kommer såklart min lilla "Skallepär" och vill vara med,  han älskar att leka med alla garnnystan.




Så har jag ett stort fritidsintresse, nämligen segling, och då vill jag så klart åka på den årliga båtmässan som varje år är i Älvsjö i Stockholm. Där var jag förra helgen och inskaffade då denna kikare som inte kan sjunka, den kommer säkerligen till användning till sommaren.








Kommentarer
Postat av: sunna

vilken kul virknål, det kanske ska sitta något skaft på för det kan inte vara skönt att hålla i den

2010-03-15 @ 07:21:55
URL: http://sunnasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0