Kattliv och stickning i vårtider

 



                                                      

Min katt trivs i det härliga vårvädret, han spatserar runt på våran gård och spanar efter råttor och fåglar, råttorna får han gärna ta men fåglarna vill jag att han låter bli, men katten gör ju som han vill.
När katten Svullo har varit ute på jakt, ja då blir han väldigt trött och kan sova på sin stol i flera timmar, pratar man med honom så orkar han inte ens titta upp.

Nu har jag börjat sticka på min pippitröja, jag har bestämt att jag ska sticka  ett vitt parti plus en rand varje dag för att jag ska få den färdig till sommaren. Jag stickar tröjan i Svarta Fårets Tilda som är ett jätte mysigt garn.

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0