Antiksamlare...

I morgon bär det av till stora staden Gävle för att köpa en rokokosoffa, är man en samlare så är man. Min dotter och jag ska ta släpvagnen och lasta, knyta fast soffan alldeles själva ja det blir spännande att se hur vi ska klara detta men det ska nog gå bra,bara vi slipper backa med bil och släp, det gäller att se till att vi har stora svängutrymmen.
Sedan får jag väl se vad de övriga i familjen tycker om denna gamla pjäsen (soffan) när jag kommer hem. Återkommer med information om detta.
Ha en trevlig helg alla glada stickare och alla andra!

Kommentarer
Postat av: Bea

Oj, så snygga dina torgvantar blev, jag fashineras av ditt färgval. Ang. soffköpet må du ha lycka till på vägen och med köpet, jag kan inte heller backa. Förresten vad gäller väskan så klipper jag och syr och har mönstret i huvudet, jag får de flesta ideerna då jag ser tyget.

2010-04-10 @ 08:39:55
URL: http://handihafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0