Svamptider!

Nu har jag inte skrivit på bloggen under hela sommaren, man har så mycket att ägna sig åt så tiden vill helt enkelt inte räcka till. Det som jag mest har ägnat mig åt under sommaren är segling men en hel del handarbeten har jag faktiskt åstadkommit under sommaren, bilder på dessa alster kommer senare.

Nu är hösten här och med den kommer alla härliga och goda svampar som jag gärna plockar. Trots värme och torka i sommar har svamparna ändå kämpat sig upp ur marken.



Härliga gula kantareller och trattkantareller....



Kommentarer
Postat av: Bea

Hej. Det var längesen- Så härligt det är att vara ute i svampskogen. Även här uppe finns det fortfarande gula kantareller. Jag har flyttat vid midsommar, från Lövånger till Robertsfors. Bodde hela sommaren i stugan men det är för trångt så nu har jag köpt hus och flyttade in 1 september, det har varit fullt upp hela sommaren att flytta och packa och flytta, men nu känns det riktigt bra. För tillfället är jag nere i Umeå och hälsar på mitt barnbarn. Det är nästan regn varje dag så man är ju inte så mycket ute alls. Ha det bra, just nu har jag inget internet så det är sällan jag är ute på nätet, Ha en god fortsättning på helgen och ha det så bra...

2010-09-18 @ 10:44:08
URL: http://handigafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0