Färdigstickade benvärmare...

Äntligen var de små benvärmarna färdigstickade, det går ju som sagt var väldigt fort att sticka dom bara man börjar. Knalliga färger i rosa och rött stickat i de Norska garnet Baby Ull som är ett av mina favoritgarner, de är samma garn och färger som jag virkade västen av, och det är tänkt att väst och benvärmare ska användas tillsammans. I går provade Agnes (mitt barnbarn på snart fyra år) västen och benvärmarna tillsammans med tights och en jeanskjol och hon var jätte gullig, så jag tror att hon kommer att använda det för även hon tyckte att hon var fin.
 


Här är västen som jag virkade förut...



Många projekt på gång, men så här långt har jag i alla fall kommit på min pippitröja, bakstycket färdigt, snart två ärmar färdiga och sen är det bara framstycket kvar, så förhoppningsvis blir tröjan klar till sommaren.




Kommentarer
Postat av: Efwa - Medea

Jag blir sugen på att sticka en pippitröja. Jag har muskatgarn som är tänkt till det men det har inte blivit av att jag stickar den. Vet inte vilket av barnbarnen som "behöver" en. =)

2010-05-29 @ 09:11:24
URL: http://medeashem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0