Färdigstickad...

Ja då var den lilla pippitröjan färdig, att sy ihop det jag har stickat är något som jag inte tycker är så kul, men det måste ju göras. Den blev i alla fall jätte söt.





Jag stickade även en liten mössa, den hade jag inget mönster att gå efter men den blev faktiskt bra och passade alledles perfekt till mitt lilla barnbarn.



Ja det här var ett roligt litet arbete, då är det bara att sticka vidare på något annat. Jag väntar på att garnet till min pippitröja ska komma hem till garnaffären, sedan är det bara att plocka fram stickorna och börja sticka. Hoppas bara att den blir klar till sommaren.

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej. Det blev ju tjusigt både tröja och mössa. Vad har du stickat i för garn?

2010-03-30 @ 12:16:37
URL: http://handihafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0