Mössa för kalla dagar på havet

Har nu stickat mig en mössa som är tänkt att ha på båten när det blir kallt, jag har stickat den i marinblått och vitt Norskt ullgarn, den kommer att bli perfekt under huvan på jackan. Tänk att det kan vara så kallt ute på havet när det är sommar så man måste använda både mössa och vantar.




Här blommar ett av mina äppelträd med rosavita blommor det är så fint men det är inte många dagar dessa blommor får sitta kvar innan de blåser bort, efter det är det bara att vänta på äpplena.





Kommentarer
Postat av: Bea

Hej. Kul att du skriver ibland, jag har som funderat vad som händer, men med en massa kalas så hinner man ju inte mycket annat än baka och fixa och greja. jaa, jag var två hela dagar i garaget och nystade bort, en del garner, Nu är då alla färgade garner klara, men då är allt vitt kvar och det är mycket innan det är klart. Ha det så bra. Fin mössa förresten!

2010-06-15 @ 18:48:31
URL: http://handihafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0